Support en ruil

De producten die zijn vóór het ophalen grondig door ons geïnspecteerd, dus u kunt ervan uit gaan dat ze goed functioneren. Ook krijgt u van ons instructies over het gebruik dan deze producten, om een foutloze werking ervan te verzekeren. Mocht een product tijdens de huurperiode toch problemen vertonen, kan het tijdens onze openingstijden in de winkel door het personeel worden geïnspecteerd. Mochten de problemen zijn ontstaan door het foutieve gebruik, het niet volgen van onze instructies of nalatigheid, dan worden de reparatiekosten bij u in rekening gebracht. Anders wordt het product kostenloos door ons gerepareerd of vervangen.

Als u het product langs wilt komen brengen voor inspectie, verzoeken wij u vriendelijk om eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Veel mankementen of onduidelijkheden kunnen namelijk door uzelf eenvoudig worden verholpen. Ook voor andere vragen, zoals de functionaliteit van de verhuurde producten, zoals studioflitsers, kunt u even bellen.

Komt u er tijdens de werkzaamheden achter dat u een andere uitvoering van het reeds gehuurde product beter kunt gebruiken, zoals een krachtigere flitser of een grotere opnametafel, dan kan uw huidige product in de winkel worden omgeruild. Let er wel op dat u eventuele extra borg moet voldoen, evenals de huurkosten voor de verstreken huurperiode. Er wordt een nieuw huurcontract opgesteld. Het ingeleverde product wordt gecontroleerd en eventuele schade moet dan ook direct door u worden vergoed.